30 Eki 2019

WATCHMEN

 Watchmen
(2009) on IMDb





Dünya nükleer bir savaşın eşiğinde.Ve süper kahramanlar halkın içinde sıradan bir hayat sürmektedir.Eski ekibinden bir arkadaşı öldürülen Rorschach bu olayı soruşturmak ve aynı zamanda ekibi toplamak istemektedir.Ekip içindeki en sert adam olan Rorschach , süper kahramanların ve aynı zamanda dünyanın sonunu getirebilecek bir planın sır perdelerini aydınlatabilecek ve ekibi bir araya getirip bu planı hazırlayanları bulup onlarla savaşını kazanabilecek midir ?


Özel Notlar

1. Fantastik filmleri sevmeyen , izlediği filmin gerçek hayattan kopmayan öğeler içermesini zorunlu bulan bir film anlayışına sahip biri olmama rağmen bu film beni etkilemişti.İzlemenizi tavsiye ederim...

2. Bir elektrik kazası sonucu istediği yere ışınlanabilen , hiçbir insani ihtiyacı olmayan , cismani olarak darbe vs. İle zarar verilemeyen , istediği şeyi ve kişiyi atomlarına parçalayabilen Dr. Manhattan karakteri iyi düşünülmüş.

3. Dr. Manhattan'ın Tanrı olarak kabul edilmesi üzerine onun  " Ben Tanrı değilim.Tanrı varsa da kesinlikle benim gibi değildir " repliği güzeldi.

4. Dr Manhattan'ın "Geleceği bilmiyorum.Yalnızca kendi geleceğimi biliyorum" demesi iyidi.

5. " Dr. Manhattan bütün nükleer bombaları durdursa ama bir tanesini elinden kaçırsa o bile dünyayı yok etmeye yeter " repliği iyidi.

6. Rorschach 'in hapishanede yemekhane sırasında adamı yağla kızarttıktan sonra diğerlerine dönüp : " Anlamıyorsunuz.Ben sizinle buraya tıkılmadım.Siz benimle buraya tıkıldınız . " demesi iyidi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Düşüncelerini Paylaş